Yapı Kredi’den Yeni Analitik Çözüm: Satış Elçisi

Yapı Kredi, Satış Ekiplerine Yönelik Analitik Tabanlı Çözüm “Satış Elçisi”ni Tanıttı

Yapı Kredi, satış ekiplerinin daha etkin, hızlı ve isabetli aksiyonlar almasını sağlamak amacıyla geliştirdiği analitik tabanlı çözümü “Satış Elçisi”ni hizmete sundu. Bankadan yapılan açıklamaya göre, Yapı Kredi, üretken yapay zeka teknolojilerini iş süreçlerine entegre etmeye devam ediyor. Bu kapsamda, bankanın AR-GE ekibinin geliştirdiği büyük dil modeli (LLM) üzerinden Stratejik Uygulama ve Analitik ekibinin oluşturduğu analitik tabanlı çözüm Satış Elçisi, satış ekiplerinin daha etkin, hızlı ve isabetli aksiyonlar almasını sağlayarak müşteri ilişkilerinde yeni bir dönem başlatmayı hedefliyor.

Satış Elçisi, portföy yönetimini destekleyen bilgilendirici özetleri sayesinde saha ekiplerine zaman kazandırıyor ve müşterilere daha katma değerli hizmet sunulmasına yardımcı oluyor.

“Teknoloji ve Analitik Kurumların Stratejik Yönelimlerini Şekillendiriyor”

Açıklamada görüşlerine yer verilen Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Kürşad Keteci, müşteri beklentilerinin hızla değiştiği bu dönemde veriyi doğru okumanın, teknolojiyi stratejik şekilde konumlandırmanın ve insan odaklılığın her zaman merkezde olması gerektiğini belirtti. Teknoloji ve analitiğin, kurumların stratejik yönelimlerini şekillendiren temel bir dönüşüm ekseni haline geldiğine değinen Keteci, şunları kaydetti: “Veri odaklı karar alma süreçlerini güçlendiren ve insan odaklı teknolojik çözümleri öne çıkartan yaklaşımımızla, dönüşümün öncüsü olmaya devam ediyoruz. Hayata geçirdiğimiz Satış Elçisi uygulamamız sayesinde, satış ekiplerimizin karar alma kabiliyetini veriyle ve analizlerle destekleyerek, her müşterimize daha özgün bir deneyim sunmayı hedefliyoruz.”

Keteci, uygulamalarının geliştirilmesinde AR-GE ekiplerinin yenilikçi bakış açısı ve çözüm odaklı yaklaşımının kilit rol oynadığını, analitik model ekiplerinin derinlikli analizleri ve modellemeleri sayesinde karar destek mekanizmalarının çok daha isabetli çalıştığını aktardı.

İki farklı ekibin ortaklığında müşterilerinin ve çalışma arkadaşlarının hayatına katma değer sunacak bir hizmet ortaya çıkarttıkları için gurur duyduklarını vurgulayan Keteci, şu değerlendirmelerde bulundu: “Geleceğin bankacılığını şekillendirme için teknolojiyi, insan hizmetine en doğru süreçlerle sunmak, kritik önem kazanacak. Bu doğrultuda, önümüzdeki dönemde de üretken yapay zekanın sunduğu imkanları stratejik vizyonumuzla harmanlayarak, hem çalışanlarımıza hem de müşterilerimize en iyi deneyimleri sunmaya ve bir adım önde olmaya devam edeceğiz.”

Related Posts

ASELSAN’dan Yeni Deniz Teknolojileri

ASELSAN, IDEF 2025’te GÖKSUR VLS, DERİNGÖZ, CENK 350-N ve IDENTIFFY SSR 850’yi tanıttı.

Emekliye zam farkının yatacağı tarih belli oldu! SGK açıkladı

SGK tarafından gerçekleştirilen açıklamaya göre, Emekli Sandığı kapsamında aylık alan kişilerin temmuz ayı zam farkının 25 Temmuz Cuma günü hesaplara yatacağı ifade edildi. AYRINTILAR GELİYOR…

Tatil sezonu e-ticaret sektörünü hareketlendirdi

Yaz mevsiminin gelmesiyle tatil sezonunun en hareketli günleri yaşanırken, tatile hazırlanan vatandaşların yaptığı alışverişler e-ticarette iki kata varan artışların yaşanmasını sağladı.

Tarife belirsizliklerine rağmen ABD’li büyük bankalardan güçlü performans

ABD yönetiminin uyguladığı gümrük tarifelerinin ekonomiye olası etkilerine ilişkin belirsizlikler sürerken, ABD’de büyük bankaların ikinci çeyrek finansal sonuçları ülke ekonomisinin gücünü koruduğuna işaret etti.

Afyonkarahisar’da Belediyeye Ait Kocaöz Tarlasında Buğday Hasadı Yapıldı

Çobanlar ilçesine bağlı Kocaöz Belediyesi, 850 dekarlık alanda buğday ekimi yaptı. Hasat, Kaymakam Nazmi Yücel’in katılımıyla gerçekleştirildi ve bu ekimin belediyeye gelir sağladığı vurgulandı.

Mersin’de Ruhsatsız İşletmelere Cezalar

Mersin’de ruhsatsız işletmelere 2.175.000 TL ceza kesildi. Denetimler devam edecek.