Güçlü kadın için 200 milyon euro fon

L’Oréal, Türkiye’deki STK’ları Desteklemeye Devam Ediyor

Türkiye’deki sivil toplum kuruluşları, L’Oréal’in küresel dayanışma fonlarına başvurarak destek alma fırsatına sahip. L’Oréal Türkiye, sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık konularında projeleri olan tüm Türk STK’ların bu fonlardan yararlanması için çağrıda bulundu.

L’Oréal, çevresel sürdürülebilirlikten toplumsal eşitliğe kadar geniş bir yelpazedeki fonlarıyla dünya genelindeki sosyal girişimleri ve STK’ları destekliyor. Kadınların güçlenmesinden iklim krizine, doğanın yenilenmesinden döngüsel ekonomiye kadar pek çok alanda somut çözümler sunan bu fonlar, toplumsal ihtiyaçlara odaklanıyor.

L’Oréal Kadınların Güçlendirilmesi Fonu, toplumsal cinsiyete dayalı şiddet, yoksulluk ve eğitime erişim gibi konularda kadınlara destek sağlıyor. Bugüne kadar 2,5 milyon kadın ve kız çocuğuna ulaşarak 420 kuruluşa destek sağlayan fon, 2023 yılında 1,3 milyon kadına doğrudan katkı sağladı.

L’Oréal İklim Krizi Fonu ise sel, kasırga, sıcak hava dalgası ve kuraklık gibi afetlerden etkilenen topluluklara yönelik çalışıyor. 2023-2024 döneminde 10 ülkede 620 binden fazla kişiye ulaşan fon, afet öncesi hazırlık ve acil müdahale süreçlerinde devreye giriyor.

STK’lara Duyarlılık

L’Oréal, kadınların güçlenmesi ve çevrenin korunması amaçlı projeleri destekleyerek Türkiye’deki STK’ları bu fonlardan faydalanmaya teşvik ediyor. L’Oréal Türkiye Kurumsal İlişkiler ve Etkileşim Direktörü & Ülke Sürdürülebilirlik Lideri İrem Karaoda, Türkiye’den sadece iki STK’nın bu fonlardan yararlandığını belirterek, “Kadınların güçlenmesi ve fırsat eşitliği sağlanması için dünyada atılması gereken adımlar var. Bu yolda şirket olarak projelerimiz ve iş birliklerimizle sorumluluğumuzu yerine getiriyoruz” dedi.

L’Oréal Grup, sosyal girişimleri ve STKları destekleyerek ortak sorumluluk bilinciyle hareket ediyor. L’Oréal’in hedefi, Türkiye’den daha fazla STK ve sosyal girişimin bu fonlardan yararlanarak projelerine destek olmalarını sağlamak.

Eşitlik Laboratuvarı Kuruluyor

Sabancı Vakfı, toplumsal cinsiyet eşitliğini bilimsel temelde desteklemek amacıyla Sabancı Üniversitesi bünyesinde bir Eşitlik Laboratuvarı kuruyor. Sabancı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Güler Sabancı, vakfın çalışmalarını nitelikli eğitim, toplumsal cinsiyet eşitliği ve sosyal yaşama katılım temaları altında birleştireceklerini söyledi.

Güler Sabancı, “Uluslararası kuruluşların raporlarına göre, filantropinin geleceği açısından iklim değişikliği ve çevresel sorunlar ön planda. İklim aciliyeti ve afetler, eşitsizlikleri artırıp derinleştiriyor. Bu nedenle stratejimizi iklim değişikliği ve afetlerle mücadeleye odaklayarak Guinness’i güçlendirme kararı aldık” diye ekledi.

Sosyal meselelerde ilerleme kaydetmek için güvenilir veriye ihtiyaç duyulduğunu belirten Sabancı, bilime ve akademik araştırmalara dayalı çalışmaların önemine vurgu yaptı. Sabancı Vakfı, Sabancı Üniversitesi bünyesinde kurulacak Eşitlik Laboratuvarı ile eşitlik iddialarını bilimsel verilerle desteklemeyi amaçlıyor.

Related Posts

Anadolu’nun en büyük şirketi satılıyor

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Hazine mülkiyetinde bulunan HES Hacılar Elektrik AŞ (HES Kablo) paylarının yüzde 100’ünü 22 milyar TL muhammen bedel ile satışa çıkardı. Satış işlemi teklif ve ihale usulüyle gerçekleştirilecek.

BİM büyük indirimle geliyor: Kampanya süresi sınırlı

BİM market internet sitesinde ‘Fırsat Ürünler’ olarak yeni indirimini duyurdu. 20-26 Mayıs tarihlerinde geçerli olacak bu ürünler katalogları şu şekilde:

Tüketiciye tuzak kurana rekor ceza! Sahte yorum, karanlık tasarım, zorla abonelik…

Ticaret Bakanlığı, tüketiciyi aldatan reklam ve uygulamalara savaş açtı. 2025’in ilk 5 ayında 661 dosyada toplam 125 milyon TL’yi aşan ceza kesildi. Sahte yorum, zorunlu kart bilgisi, yanıltıcı tasarımlar ve hileli abonelik teklifleriyle tüketiciyi yanıltan firmalar hem para cezası hem erişim engeliyle karşılaştı.

İnternet üzerinden kazançlara sıkı takip! Bakan Şimşek uyardı: Ceza mekanizmaları devreye alınacak

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), e-ticaretin yaygınlaşmasıyla sanal POS’lar kullanılarak yapılan ödemeleri analiz ederek, 4 bin 95 mükellefe yönelik vergi dışı bırakılan 37 milyar liralık hasılatı ortaya çıkardı.

YouTube yeni bir reklam modelini devreye sokuyor

YouTube izlediğimiz videolardaki reklam işleyişinde yeni denemeler yapmaya devam ediyor. Firma şimdi de izleyicileri videolarda ‘en yoğun’ olarak izlediği anlardan sonra reklam göstermeye başlayacak.

Petrol talebi için yukarı yönlü revizyon

Uluslararası Enerji Ajansı, küresel ekonomik büyüme ve düşük petrol fiyatlarını gerekçe göstererek 2025 için petrol talebi artış tahminini günlük 20 bin varil artırdı.